• No hay productos en el carrito.

Cursos Náuticos Online Foros PER Extintors segons la potència

Extintors segons la potència

Back to course
Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Entradas
  • #28426

    GERARD01
    Participante

    Hola,
    A l’apartat d’extintors segons la potència he trobat una diferència entre el que explica el vídeo de la part on-line i el que posa al llibre del temari. Segons el vídeo, una embarcació d’entre 150 i 300 Kw amb un motor hauria de portar 1 extintor 21B, però segons el llibre, aquesta mateixa embarcació ha de portar 1 extintor 34B. Quina seria la resposta correcta?

    Gràcies

    #28489

    Jordi Vilà
    Superadministrador

    Hola Gerard!

     

    T’has de fixar al llibre, en aquest cas és el correcte. A vegades en el vídeo, com que són gravats i no es poden actualitzar tan de pressa, en canvi, al llibre el reeditem cada any.

     

    Els vídeos que tenim, a vegades el profe parla i, per error se li trava o s’embolica, però al llibre ho trobaràs ben actualitzat.

     

    Ara, tampoc trobaràs gaires errates, més que errates d’aquestes.

     

    Salutacions!

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.
top

NautaEmporda 2009 SL © 2009-2024, hecha con amor y... mucha cafeína!  -   Puede consultar nuestra Aviso Legal y Política de Privacidad - Administración