Canvi de Nom

Què és?

El Canvi de Nom d’una barca és fa quan el propietari d’una embarcació vol nomenar la seva barca diferent, com per exemple es diu “La perla negra” i ara vol que es digui “Mart”, aquest nom va inscrit en el casc de l’embarcació.

No naveguis sense tenir el tràmit registrat

És important haver entrat el tràmit a Capitania per poder sortir a navegar legalment, això comporta el pagament de totes les taxes i compulses de documents i seguidament l’entrada al registre de bucs.

Documentació a aportar

Quan parlem d’un canvi de nom la documentació requerida és la següent:

• Còpia DNI Propietari

Nosaltres facilitarem altre documentació al client per acabar de completar el tràmit.

Estem certificats per a fer gestions electròniques per tant tots els temps / demores són mínims 💪

Pressupost?

Tranqui, odiem l'Spam tant com tu!

Només et trucarem si es necessari

T'ajudarem tot el que puguem!

Accepto les condicions d'ús i política de privacitat

Preus

Una orientació de preus seria aquesta:

• Taxa Registre: 18,65€
    • 60€ (Honoraris)

(Els imposts son agafats en base al decret emès per foment i publicats al BOE l’any 2019)

T’has tret el títol amb nosaltres? Doncs tindràs un descompte als honoraris del 5% al 10% (El percentatge varia depèn de la gestió)

Vull iniciar el tràmit…

Per a poder començar el tràmit, ens cal:

• Tota la documentació detallada més a dalt.
    • 3 noms diferents per la barca per ordre de preferència.
    • Pagament de la totalitat al iniciar el tràmit.

No pots venir a portar la documentació?

Cap problema! T’enviem un transportista a on ens diguis, només ens has de donar la direcció i que hi hagi una persona per a fer l’entrega. Aquest servei té un cost extra de 6€ per a recollides dintre d’Espanya.

Nostra Filosofia

Creiem que podem fer més per tu, creiem que la nostra activitat et pot influir i et pot ajudar a ser més, creiem que la nostra experiència et pot enriquir i creiem en tu. No només som una escola tot i que molta gent, ens pren com un pas "intermig" entre ells i la seva titulació, nosaltres sabem podem ser una eina útil per a guiar-te i fer-te camí en aquest mon tant dispers com es la nàutica per aquest motiu ens considerem "més que una escola".

Et recomanem que si ens vols conèixer més, visitis la nostra plana de "Valors".

Segueix-nos!

Contacta'ns

Tranqui, odiem l'Spam tant com tu!

Només et trucarem si es necessari

T'ajudarem tot el que puguem!

Accepto les condicions d'ús i política de privacitat

Escola Nàutica Baix Empordà, tots els drets reservats 2009 - 2024. Web Creada amb amor i... molta cafeïna!