El Nostre Equip

Estem orgullosos de tenir una plantilla tant homogènia però alhora amb caràcter propi, cadascú té una tasca específica però amb coneixements del funcionament de l’empresa, tals com per poder solucionar “In-situ” qualsevol problema que es presenti (Tal és la nostra adaptació que si a la comptable de l’empresa li preguntes perquè existeix la Declinació Magnètica, et farà una explicació digna del Capità Phillips!)

Carmina Membrilla

Socia i Coordinadora

Tenir un control de l’alumnat, programació de cursos, matricular i expedir les titulacions nàutiques no és una tasca fàcil, si a més li sumem la gestió documental, comptabilitat i control dels grups de treball a l’escola,  la Carmina s’emporta gran part de la feina “pesada” de l’empresa, és una peça clau pel bon funcionament de l’escola.

Jordi Vilà Collado

Jordi Vilà

Cofundador i Director

Dedicat des de l’any 2000 ha gestionat Escoles Nàutiques, coneixedor del tema i sempre atent als canvis per a poder oferir solucions innovadores pels nostres alumnes. Actualment dedica el 100% del seu temps al bon funcionament de l’escola, si tens coses a comentar-li, no et tallis!

Lluís Ferrés Marcó

Lluís Ferrés

Cofundador i PPER

Li devem la creació de la nostra escola, les seves aportacions i idees han fet orientar l’empresa. PPER i navegant amant de la vela, el fan idoni per poder aproximar a qualsevol a la nàutica, aportant als alumnes la seva gran experiència. Actualment exerceix com a patró i també supervisa les activitats de l’escola aportant valor a aquestes.

Albert Miranda Guillen

Albert Miranda

Patró i Professor

PPER (Patró Professional d’Embarcacions d’Esbarjo) i una altra llarga llista de titulacions i certificats de la Marina però, el que més importa, és el seu caràcter docent i la seva forma de fer que li han atorgat la gestió de cursos, la formació en pràctiques i el seguiment de l’aprenentatge de l’alumnat.

Acahara Contreras

Azahara Contreras

Control Oficina Palamós

Última incorporació, de què serveix tenir una oficina sense algú que hi atengui? Aquí entra la seva feina, té en les seves mans el control de l’oficina de Palamós. És una persona molt polivalent que s’adapta a totes les feines de l’empresa. Estem molt contents de tenir-la en el nostre equip.

Núria Ferrés Rubau

Núria Ferrés

Socia i Colaboradora

Fanàtica de la mar, des de ben petita s’ha vinculat al mar i així s’ha demostrat, el seu tarannà i el seu punt de vista han ajudat molt a l’escola. Malgrat ser llicenciada en nàutica ha demostrat que l’actitud val més que l’aptitud, peça fonamental per a qualsevol cosa en aquesta vida.

Jaume Domingo

Cap d’Estudis

Capità de la Marina, és el nostre Cap d’estudis sempre ha estat molt vinculat al món de l’ensenyament i amb una dilatada experiència professional el fan un gran ponent que ens fa descobrir i entendre d’una altra manera l’ensenyament nàutic.

Santiago Oliver

Patró Major de Cabotatge

Santi és el patró amb més antiguitat, ens ha acompanyat durant totes les fases de la nostra escola, des del principi fins a l’actualitat. Té titulació de la Marina Mercant que mola, però el que més ens agrada és el tracte que té amb els nostres alumnes, un 10!

TU!

Els Nostres Alumnes

De què serveix tenir una escola si aquesta no dóna un servei de qualitat i, sobretot útil, a les persones. La nostra empres té clar que els seus alumnes són, bàsicament, part de l’escola i el que més agraïm és que torneu a visitar-nos.

Pregunta’ns …

Indica'ns com et dius

Només et trucarem si és necessari

Amb qui vols parlar?