Titulacions Nàutiques d’Esbarjo

L’actual legislació nàutica regula i divideix les diferents titulacions d’esbarjo en les següents modalitats:

Pero nosaltres creiem que la formació mai está de més, per aquest motiu sí t’apuntes a la nostra escola et donem la seguretat d’haver aprofitat el temps, una bona formació evitaràs situacions de risc en un futur, aposta per la formació de qualitat.

Encara que la llei permeti la navegació diürna, propera a la costa amb embarcacions a motor de menys de 5 metres (De potència màxima 11 kW), sense ser posseïdor d’algun títol nàutic, la nostra escola recomana l’obtenció d’alguna títol nàutic per a la formació i seguretat del patró.

Titulacions Nàutiques d’Esbarjo Professionals

Segons la nova normativa, es podran dur a terme activitats laborals amb un títol nàutic d’esbarjo i fent un curs de Formació Bàsica.

Les titulacions nàutiques d’esbarjo, fins ara, només permetien navegar sense fins comercials, però amb l’entrada del Real Decret, s’obre un món de possibilitats.

Patró - portuari - sortida - professional

Aquells que vulguin obtenir el PPER no necessitaran esperar un any per completar tots els cursos STCW, és a dir, quan tinguin el PER, Patró o Capità de Iot més la Formació Bàsica en Seguretat ja seran professionals i a mesura que vagin fent cursos aniràn augmentant les seves atribucions fins a completar el PPER amb atribucions professionals màximes.

El nou PER pro, ara, és la porta per començar a fer del mar la teva professió.

Titulacions Nàutiques Professionals

Existeixen una gran varietat de titulacions / certificats per a poder treballar a bucs, tot depèn de les finalitats, aquestes són regulades la Marina Mercant. La nostra escola t’ofereix les principals per a poder iniciar-se al món laboral.

Davant tanta varietat de certificats, és normal sentir-se confós, per això la nostra escola et pot assessorar per a ajudar-te a entendre i triar quin certificat és més adient.

curs - ràdio - operador - restringit

Encara que el marc legislatiu de les titulacions nàutiques no sigui uns dels més actualitzats, cal assessorar-se sobre que fer i que invertir el temps doncs estem en constant canvis i poden sortir opcions interessants segons el teu interés, cal que ens demanis informació per a saber com iniciar-se