Club Nàutic Costa Brava

Ens trobareu al Club Nàutic Costa Brava

A partir d’ara tenim tots els amarres ubicats al Club Nàutic Costa Brava de Palamós, per oferir el millor servei!

El fet de tenir totes les barques quasi al mateix pantalà ens facilita molt la feina.

Podem tenir un control íntegre de totes les barques i així que aquestes estiguin impecables.

De cares als clients, usuaris de Multiboat o del lloguer Easy Boat, és molt còmode poder aparcar al mateix Club Nàutic i amb dos passes ser al pantalà per pujar a l’embarcació. Res a veure amb tenir les barques en boies i haver de comptar amb el servei de boies per arribar fins a elles.

Podrem oferir tots els serveis des del mateix Club Nàutic, tant de lloguer de barques com per realitzar les pràctiques de navegació de les titulacions d’esbarjo.