Classe de Nàutica

Fem cursos intensius de PNB i PEE!

Farem cursos intensius de PNB i PEE per posar-ho fàcil als alumnes que venen de lluny.

A part de fer cursos presencials, cursos online… ara també farem cursos intensius.

Som pioners en aquest àmbit, som la primera Escola de Catalunya que hem creat els cursos intensius de PNB i PEE.

Tenim una gran part dels nostres alumnes que són de fora de la nostra comarca, els hi posem fàcil i en el cas del PNB només els fem venir un sol cap de setmana (per realitzar tota la teoria + tota la pràctica) i en el cas del PEE els fem venir un sol cap de setmana (per realitzar tota la teoria).

Intentem agrupar al màxim el temps perquè no s’hagin de desplaçar gaire per venir fins a Palafrugell.

Que el curs sigui intensiu no vol dir que sigui “poc factible”, són tan bons els resultats, que un 93% dels alumnes aproven a la primera, només cal estudiar una mica a casa i ja ho tenim fet.