Lloguer d'Embarcacions

Iniciem el lloguer d’embarcacions (Easy Boat)

A partir d’ara llogarem (per dies o mitjos dies) les barques que tenim amb l’intenció d’anar augmentant la flota d’embarcacions.

Som una empresa molt homogènia. Com hem citat anteriorment, volem que els nostres alumnes ho tinguin ben fàcil i els acompanyem en tot moment. Una de les possibilitats que hi ha per navegar un cop s’han tret el títol és amb el lloguer d’embarcacions.

Des d‘Easy Boat t’ho posem ben senzill. El client o alumne només ha d’escollir des de la plataforma la barca que més li agradi (i que pugui portar amb el seu títol) i escollir el dia que vol sortir, i si no està ocupat ja ho tenim fet!

El dia del lloguer es trobarà la barca ben neta i amb el dipòsit ple i se li farà el check-in i quan hagi gaudit navegant i torni se li farà el check-out i es comprovarà que hagi passat per la benzinera a omplir el dipòsit, llavors de la neteja ja ens encarregarem nosaltres!

Tenim una àmplia flota d’embarcacions de lloguer i totes elles diferents, per a tots els gustos. Amb port base a Palamós.